Thursday, November 25, 2004

Maaf Tuhan

Kadang manusia suka khilaf..itu manusiawi..
Bila ia melakukan kesalahan, masih ada kesempatan untuk minta maaf kepada Tuhan..
Bila kesalahannya besar..masih ada taubat..
Tuhan Maha Pengampun

Sebagai manusia, kesalahan sering aku perbuat..
Bila sadar, maaf langsung terucap..
Bila kesalahan berat yang aku perbuat, taubat aku panjatkan..
Tuhan Maha Pengampun

Tapi Tuhan, aku malu padaMu..
Berkali-kali aku berbuat kesalahan..
Maka berkali-kali aku bertaubat..
Kau masih Maha Pengampun

Ampuuun Tuhan...ampuuunTuhan...
Aku yang telah mempermainkanMu..
Mempermainkan utusanMu..
Tuhan Maha Pengampun

Kali ini tolooong hamba Tuhanku..
Toloong,..luruskan hati hamba..
Ampuni dosa-dosa hamba..
Tuhan Maha Pengampun..

::khilaf..::

2 Comments:

Blogger cicoFRICO said...

wow..keren banget webnya..boleh di link gak..ato mo ngelink balik?

Cheers,
cF
http://cicofrico.blogspot.com

6:11 AM  
Blogger Rommy said...

lagi berdoa ya..

www.rommy.co.nr

5:14 PM  

Post a Comment

<< Home